Příběh značky
Blíží se významné výročí založení vaší firmy, nebo jen potřebujete pro marketingové účely poutavě zpracovat a popsat její historii? Rádi byste zavzpomínali na začátky svého podnikání? Nechte si sestavit příběh značky a dejte svým zákazníkům a partnerům najevo, že má vaše podnikání tradici. Ať už je stoletá, nebo třeba „jen“ dvacetiletá.
Jak sestavení příběhu značky funguje?
01
Spojíme se a vyslechneme vaše přání a potřeby. Připravte se na to, že se budeme hodně ptát. Především na to, jaký je účel zpracování příběhu značky a jaké podklady k historii své firmy máte k dispozici.
02
Ty zbývající pro vás pak dohledáme v archivních materiálech.
03
Dohodneme se, jakou by měl mít příběh vaší značky konkrétní formu.
04
Na základě úvodní schůzky připravíme podrobný projekt včetně jasně stanovených výstupů a ceny.
Co sestavením příběhu značky získáte?
Sepsání příběhu na web či do jiných marketingových publikací
Speciální web (microsite) k výročí firmy
Výstava k historii firmy
Tištěná kniha či brožura popisující příběh vaší značky či historie firmy
Video popisující historii firmy
Oslava nebo jiný event k výročí firmy
Kdy je vhodný čas zpracovat příběh vaší značky?
Při výročích firmy nebo jejích šéfů
Při prodeji firmy či převodu na nové majitele
Při výrazném růstu a náboru nových zaměstnanců
Při potřebě posílit firemní reputaci
Kdykoliv jindy - zpracovaný příběh značky má nadčasovou hodnotu
Investice, která se vyplatí
U nás platíte vždy pouze za viditelné výsledky. Rozpočet si vždy stanovujeme předem a ocenění naší práce je vůči vám zcela transparentní. Můžete se tak spolehnout, že:
1)
Díky osvědčeným postupům pracujeme efektivně. To se odráží i na poměru dodané práce a počtu hodin věnovaných našemu projektu.
2)
Víme, že je váš čas drahý. Soustředíme se proto na to, abychom od vás hned na začátku sehnali vše potřebné a zbytečně vás nezatěžovali.
3)
Obdržíte výstup, který bude vždy profesionální jak po obsahové, tak i formální stránce.
4)
Historie vaší firmy bude popsána poutavě tak, aby byla zajímavá a čtivá i pro nezasvěcené osoby.